Fons de l'Església parroquial de Sant Pere i Sant Pau de Canet de Mar

Centres de
documentació musical
array(8) { [0]=> string(8) "language" [1]=> string(5) "links" [2]=> string(8) "comments" [3]=> string(13) "field_acr_nim" [4]=> string(19) "field_adre_a_postal" [5]=> string(13) "field_tel_fon" [6]=> string(20) "field_adre_a_d_email" [7]=> string(16) "field_p_gina_web" } array(4) { [0]=> object(stdClass)#203 (9) { ["node_title"]=> string(7) "Gabriel" ["nid"]=> string(3) "532" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(6) "Argany" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#195 (52) { ["vid"]=> string(4) "3379" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(7) "Gabriel" ["log"]=> string(383) "Revisiat per l'Oriol. Anteriorment: Compositor. Va ser mestre de capella de la Catedral de Girona. L’any 1690 va demanar deixar Girona per ocupar el mateix càrrec a la seu de Lleida. Va ocupar el càrrec fins 1716, tot i que va ser acomiadat dues vegades (1699 i 1707) i al cap de poc novament readmès. Es va posicionar a favor de Valls en la polèmica de la Misa Scala Aretina." ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(3) "532" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1438637490" ["changed"]=> string(10) "1545213977" ["tnid"]=> string(3) "532" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1545213977" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(5) { ["value"]=> string(594) "

Revisió Oriol:

Compositor i mestre de capella

Malgrat disposar de pocs documents històrics i obres musicals conservades, sabem que fou mestre de capella interí a la Catedral de Girona (1688-1690), del Palau de la Comtessa de Barcelona, al costat de Felip Olivelles i mestre titular de la Catedral de La Seu d’Urgell /1709-1712). Intervingué en la polèmica sobre la Missa Scala Aretina (1702) de Francesc Valls a favor d’aquest.

S’han conservat només dues obres litúrgiques i sis villancets en castellà.

" ["summary"]=> string(0) "" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(554) "

Revisió Oriol:

Compositor i mestre de capella

Malgrat disposar de pocs documents històrics i obres musicals conservades, sabem que fou mestre de capella interí a la Catedral de Girona (1688-1690), del Palau de la Comtessa de Barcelona, al costat de Felip Olivelles i mestre titular de la Catedral de La Seu d’Urgell /1709-1712). Intervingué en la polèmica sobre la Missa Scala Aretina (1702) de Francesc Valls a favor d’aquest.

S’han conservat només dues obres litúrgiques i sis villancets en castellà.

" ["safe_summary"]=> string(0) "" } } } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(0) { } ["field_data_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1660-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1717-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "521" } } } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(711) "

Compositor i mestre de capella

Apareix en pocs documents i d’ell només s’han conservat dues obres litúrgiques i sis vilancets en castellà. Malgrat això, sabem que fou mestre de capella interí a la catedral de Girona (1688-1690), del Palau de la Comtessa de Barcelona (1699), al costat del titular, Felip Olivelles, i mestre titular de la catedral de la Seu d’Urgell (1709-1712). També mestre de capella a Lleida en tres etapes, el 1690, de 1700 a 1707 –quan en fou expulsat per l’entrada de les tropes borbòniques— i el 1715. Intervingué en la polèmica sobre la Missa Scala Aretina (1702) de Francesc Valls amb un opuscle a favor d’aquest compositor.

" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(697) "

Compositor i mestre de capella

Apareix en pocs documents i d’ell només s’han conservat dues obres litúrgiques i sis vilancets en castellà. Malgrat això, sabem que fou mestre de capella interí a la catedral de Girona (1688-1690), del Palau de la Comtessa de Barcelona (1699), al costat del titular, Felip Olivelles, i mestre titular de la catedral de la Seu d’Urgell (1709-1712). També mestre de capella a Lleida en tres etapes, el 1690, de 1700 a 1707 –quan en fou expulsat per l’entrada de les tropes borbòniques— i el 1715. Intervingué en la polèmica sobre la Missa Scala Aretina (1702) de Francesc Valls amb un opuscle a favor d’aquest compositor.

" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "521" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "171" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "502" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "564" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1767" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(0) { } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(6) "Argany" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(6) "Argany" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(0) { } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1438637490" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(5) "elena" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> NULL } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(6) "Argany" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(6) "Argany" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(6) "Argany" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(0) { } } [1]=> object(stdClass)#205 (9) { ["node_title"]=> string(5) "Jaume" ["nid"]=> string(3) "542" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(8) "Caselles" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#196 (52) { ["vid"]=> string(4) "3428" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(5) "Jaume" ["log"]=> string(559) "Revisat pel Jaume. Anteriorment: Va estudiar amb Lluís Serra, mestre de Capella de Sta. Maria del Mar. Entre 1710 i 1714 va ser mestre de capella a St. Esteve de Granollers i un any més tard va accedir a la plaça de mestre de capella de Sta. Maria del Mar de Barcelona. L’any 1733 va obtenir la mateixa posició a la Catedral de Toledo (succeint Miguel Ambiela) i la va mantenir fins al 1762. A més, va intervenir en l’aprovació de Llave de la modulación de Soler. De la seva producció compositiva es conserven cantates, villancets i psalms." ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(3) "542" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1438638285" ["changed"]=> string(10) "1546257262" ["tnid"]=> string(3) "542" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1546257262" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "540" } } } ["field_data_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1690-10-08 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1764-04-27 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "541" } } } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(745) "

Compositor i mestre de capella

Va estudiar amb Lluís Serra, mestre de capella de Santa Maria del Mar. Entre 1710 i 1714 va ser mestre de capella a Sant Esteve de Granollers i un any més tard va accedir a la plaça de mestre de capella de Santa Maria del Mar de Barcelona. L’any 1733 va obtenir la mateixa posició a la catedral de Toledo (després de Miguel Ambiela) i la va mantenir fins al 1762. Va intervenir en l’aprovació de Llave de la modulación d’Antoni Soler. Se’n conserven més de tres-centes obres entre cantates, vilancets, salms i oratoris com Betulia libertada (1726), amb totes les característiques del barroc autòcton i alguns detalls de l’estil italià que va arribar amb Carles III.

" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(741) "

Compositor i mestre de capella

Va estudiar amb Lluís Serra, mestre de capella de Santa Maria del Mar. Entre 1710 i 1714 va ser mestre de capella a Sant Esteve de Granollers i un any més tard va accedir a la plaça de mestre de capella de Santa Maria del Mar de Barcelona. L’any 1733 va obtenir la mateixa posició a la catedral de Toledo (després de Miguel Ambiela) i la va mantenir fins al 1762. Va intervenir en l’aprovació de Llave de la modulación d’Antoni Soler. Se’n conserven més de tres-centes obres entre cantates, vilancets, salms i oratoris com Betulia libertada (1726), amb totes les característiques del barroc autòcton i alguns detalls de l’estil italià que va arribar amb Carles III.

" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "470" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "540" } [3]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "541" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "484" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1913" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1767" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(14) "Jaume Casellas" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(14) "Jaume Casellas" } } } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Caselles" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Caselles" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Genovart" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Genovart" } } } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1438638285" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(5) "elena" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> NULL } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(8) "Caselles" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Caselles" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Caselles" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(8) "Genovart" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Genovart" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Genovart" } } } } [2]=> object(stdClass)#206 (9) { ["node_title"]=> string(6) "Tomàs" ["nid"]=> string(3) "776" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(6) "Milans" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#197 (53) { ["vid"]=> string(4) "4355" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(6) "Tomàs" ["log"]=> string(422) "Juntament el seu germà Carles Milans, es va formar amb Felip Olivelles a la capella de música del Palau de la Comtessa, de la qual Tomàs va esdevenir el director. Per motius molt probablement relacionats amb la Guerra de Successió, l’any 1714 va deixar aquest càrrec a la capella del Palau i va esdevenir mestre de capella de la Catedral de Girona fins que es va retirar l’any 1733, succeït per Emmanuel Gònima." ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(3) "776" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1438968330" ["changed"]=> string(10) "1548426777" ["tnid"]=> string(3) "776" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1548426777" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "281" } } } ["field_data_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1672-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1742-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "171" } } } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "4" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(715) "

Mestre de capella i compositor

Juntament amb el seu germà, Carles Milans, es va formar molt probablement amb Felip Olivelles a la capella de música del Palau de la Comtessa de Barcelona, de la que en va esdevenir mestre de capella entre els anys 1702 i 1714. Per motius molt probablement relacionats amb la Guerra de Successió, va deixar aquest càrrec i a l’octubre de 1714 va obtenir la plaça de mestre de capella de la Catedral de Girona, on es va retirar l’any 1733, succeït per Emmanuel Gònima. És considerat un dels grans mestres catalans del darrer barroc, en bona part gràcies al coneixement directe dels compositors i músics de la capella de l’Arxiduc Carles d’Àustria.

" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(711) "

Mestre de capella i compositor

Juntament amb el seu germà, Carles Milans, es va formar molt probablement amb Felip Olivelles a la capella de música del Palau de la Comtessa de Barcelona, de la que en va esdevenir mestre de capella entre els anys 1702 i 1714. Per motius molt probablement relacionats amb la Guerra de Successió, va deixar aquest càrrec i a l’octubre de 1714 va obtenir la plaça de mestre de capella de la Catedral de Girona, on es va retirar l’any 1733, succeït per Emmanuel Gònima. És considerat un dels grans mestres catalans del darrer barroc, en bona part gràcies al coneixement directe dels compositors i músics de la capella de l’Arxiduc Carles d’Àustria.

" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "281" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "171" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(3) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "532" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "543" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "360" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(3) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "554" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "564" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1767" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1770" } } } ["field_bibliografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1768" } } } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(14) "Tomás Millans" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(14) "Tomás Millans" } } } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(6) "Milans" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(6) "Milans" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(7) "Godayol" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(7) "Godayol" } } } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1438968330" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(5) "elena" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> NULL } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(6) "Milans" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(6) "Milans" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(6) "Milans" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(7) "Godayol" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(7) "Godayol" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(7) "Godayol" } } } } [3]=> object(stdClass)#207 (9) { ["node_title"]=> string(4) "Joan" ["nid"]=> string(3) "509" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(8) "Verdalet" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#194 (53) { ["vid"]=> string(3) "511" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(4) "Joan" ["log"]=> string(0) "" ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(3) "509" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1438627718" ["changed"]=> string(10) "1570792445" ["tnid"]=> string(3) "509" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1570792445" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "300" } } } ["field_data_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1632-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1791-03-05 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "171" } } } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "4" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(483) "

Organista i compositor

Format, possiblement, a la capella de música de la parròquia de Sant Esteve d’Olot amb Francesc Batlle Oliva, el 1650 va ser nomenat organista d’aquesta parròquia i dos anys més tard de la catedral de Girona en substitució de Joan Molina. El va succeir el seu fill Joan. Se’n conserven algunes obres religioses, entre les que cal destacar la seva Missa a Ministrils (1671) per a vuit veus i baix continu i diversos salms.

" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(479) "

Organista i compositor

Format, possiblement, a la capella de música de la parròquia de Sant Esteve d’Olot amb Francesc Batlle Oliva, el 1650 va ser nomenat organista d’aquesta parròquia i dos anys més tard de la catedral de Girona en substitució de Joan Molina. El va succeir el seu fill Joan. Se’n conserven algunes obres religioses, entre les que cal destacar la seva Missa a Ministrils (1671) per a vuit veus i baix continu i diversos salms.

" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "171" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "300" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(0) { } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1767" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "564" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(13) "Juan Verdalet" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(13) "Juan Verdalet" } } } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Verdalet" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Verdalet" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(0) { } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1438627718" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(5) "elena" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> NULL } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(8) "Verdalet" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Verdalet" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Verdalet" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(0) { } } }